dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:33:23Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:33:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-28 |
|
dc.identifier.citation |
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Сучасна педагогіка та психологія:методологія, теорія і практика" |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
978-966-916-628-9 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11668 |
|
dc.description |
у тезах описуються СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Зростання освітнього, виховного і розвивального значень англійської мови у житті суспільства і кожної людини, а також наявність багатомовного і полікультурного середовища в усіх євро країнах продукували ідею розширення індивідуального мовного досвіду особистості. Втілення цього напряму у практику нових підходів, визнаних на міжнародному та державному рівнях, а саме: компетентісного і стандарто-орієнтованого.
Результатом науково-технічного прогресу стало впровадження в усі сфери суспільного життя інформаційних та комунікаційних технологій, які дали змогу швидко здобувати, зберігати та поширювати інформацію. За таких умов виникає суперечність між значним обсягом знань та можливостями їх засвоєння у процесі навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.01 + 159.9(063) С 91 |
|
dc.subject |
підхід |
uk_UA |
dc.subject |
позитивна мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
Особистісно орієнтоване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
Технологізація |
uk_UA |
dc.title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |