dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:45:08Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:45:08Z |
|
dc.date.issued |
2018-10-26 |
|
dc.identifier.citation |
Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 40. ‒ 767 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11674 |
|
dc.description |
тези озкривають сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Ключове поняття, яке розкриває сутність інтерактивних методів як засобів реалізації використання ситуаційних завдань (О. Пометун), – це «взаємодія» як безпосередня міжособистісна комунікація, найважливіша особливість якої – здатність особистості «приймати роль іншого», відповідно інтерпретувати ситуацію і конструювати власні дії відповідно до того, як її сприймає партнер зі спілкування чи група. У такому випадку педагогічна взаємодія – це обмін діяльністю між викладачем і студентами, в якому діяльність одного обумовлює діяльність іншого чи інших. |
uk_UA |
dc.publisher |
Матеріали науково-практичної інтернет-конференції розміщені на сайті: http://confscience.webnode.com.ua |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;001(477)«19/20» |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;72(4Укр)63 В 54 |
|
dc.subject |
психодидактика |
uk_UA |
dc.subject |
ситуативні завдання |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні методи |
uk_UA |
dc.title |
ПСИХОДИДАКТИЧНА ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |