dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T06:50:44Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T06:50:44Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-30 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасні інновації у сфері педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 30 листопада-1 грудня 2018 року. – К.: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2018. – 136 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11676 |
|
dc.description.abstract |
У будь-якому навчально-виховному процесі є дві групи учасників. З однієї сторони ті хто організовує виховний процес, з іншої – ті на кого він спрямовується. До першої групи відповідно належать учителі початкової школи, до другої ‒ молодші школярі.
Виокремимо загрози, які виникають для кожного з учасників навчально-виховного процесу у процесі взаємодії із засобами масової інформації (негативної інформації, передусім). |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім "Гельветика" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.01 + 159.9(063) С 91 |
|
dc.subject |
стрес |
uk_UA |
dc.subject |
стресогенність |
uk_UA |
dc.subject |
середовище |
uk_UA |
dc.subject |
учень |
uk_UA |
dc.title |
РЕГУЛЮВАННЯ ПИТАНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В АСПЕКТІ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |