dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Сич, Марія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T07:10:37Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T07:10:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-08 |
|
dc.identifier.citation |
Актуальні проблеми психології та педагогіки: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м.Харків, Україна, 8-9 листопада 2019 р.). - Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2018. - 140 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11684 |
|
dc.description |
в методичній літературі-вживається термін «письмо» у вузькому значенні і це означає техніку використання графічної та орфографічної систем даної мови, а також термін «письмо» в широкому значенні, тобто писемне мовлення-вміння викладати думки у письмовій формі, Р |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Як зазначається в Державному освітньому стандарті з іноземних мов, володіння письмом передбачає досягнення елементарної комунікативної компетенції, яка забезпечує учневі вміння в найбільш типових ситуаціях повсякденного спілкування за допомогою письма:
- заповнити нескладну анкету, формуляр чи опитувальний лист; написати привітальну листівку зарубіжному ровеснику до одного із свят, що відмічається у країні, мова якої вивчається, а також до дня народження;
- написати листа зарубіжному ровеснику;
- скласти нотатки для себе або для інших людей, написати коротке повідомлення. Щоб досягти такого рівня володіння писемним мовленням, учні повинні систематично виконувати конкретні комунікативні завдання |
uk_UA |
dc.publisher |
Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.9+37.01 (063) А 43 |
|
dc.subject |
письмо |
uk_UA |
dc.subject |
орфографія |
uk_UA |
dc.subject |
графічні навички |
uk_UA |
dc.subject |
звуко-графічні асоціації |
uk_UA |
dc.title |
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ПИСЬМА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |