dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T07:25:52Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T07:25:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
# 4 2019 international independent scintific journal. Poland |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
3547-2340 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11686 |
|
dc.description |
Ефективність процесу формування готовності майбутніх учителів початкових класів до навчання іноземних мов залежатиме від створення умов їхньої професійної підготовки у вищому навчальному закладі, оскільки умова визначає «відношення предмету до оточуючих його явищ, без яких він не може існувати» [2], тобто умова детермінує те середовище, в якій явище виникає, існує та розвивається |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Процес навчання як дидактична взаємодія педагога та студентів будується на основі певного змісту освіти. І перед викладачем кожен раз виникає задача творчого перетворення змісту освіти в зміст навчання. При цьому викладач повинен враховувати життєвий досвід, інтереси, спрямованість особистості студента. У процесі пізнання студентів сам викладач постає перед проблемою самоаналізу власної діяльності, свого твoрчого потенціалу, комунiкативних можливостей. Важливу роль у співтворчості викладача та студентів відіграє його професійна культура (педагогічна, комунікативна), а також культура процесу навчання, тобто діалогічна культура. |
uk_UA |
dc.publisher |
international independent scintific journal |
uk_UA |
dc.subject |
умова |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
навчання, |
uk_UA |
dc.title |
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |