dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-28T07:26:22Z |
|
dc.date.available |
2019-12-28T07:26:22Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Педагогічний калейдоскоп: методичний посібник. / За ред. Комар О.А. - Умань : ВПЦ Візаві., 2019. - Вип. 11. - 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11687 |
|
dc.description |
Рольова гра як методичний прийом навчання іноземних мов одержала широке застосування у практиці. Рольова гра деякими зарубіжними методистами (J. Revell, J.Laylor) визначається як спонтанна поведінка того, хто навчається, його реакція на поведінку інших людей, що беруть участь в гіпотетичній ситуації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У наш час все більше розширюються зв’язки України із зарубіжними країнами, й інтерес до вивчення англійської мови невпинно зростає. У методиці викладання англійської мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри періодично висвітлюються в методичній літературі, оскільки викликають інтерес викладачів іноземної мови своєю розважальністю, навчаючою дією, можливістю використання як засобу емоційної розрядки, мотивації навчальної діяльності, з метою тренування, для контролю знань і навичок учнів. Чи важливо й доречно використовувати різноманітні види ігор, особливо на початковому етапі, які ігри є ефективними і краще сприймаються учнями. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ Візаві |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;51(07) (082) П24 |
|
dc.subject |
гра |
uk_UA |
dc.subject |
Рольова гра |
uk_UA |
dc.subject |
Анаграма |
uk_UA |
dc.subject |
Метаграма |
uk_UA |
dc.title |
ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |