00 DSpace/Manakin Repository

ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-12-28T07:26:22Z
dc.date.available 2019-12-28T07:26:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Педагогічний калейдоскоп: методичний посібник. / За ред. Комар О.А. - Умань : ВПЦ Візаві., 2019. - Вип. 11. - 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11687
dc.description Рольова гра як методичний прийом навчання іноземних мов одержала широке застосування у практиці. Рольова гра деякими зарубіжними методистами (J. Revell, J.Laylor) визначається як спонтанна поведінка того, хто навчається, його реакція на поведінку інших людей, що беруть участь в гіпотетичній ситуації. uk_UA
dc.description.abstract У наш час все більше розширюються зв’язки України із зарубіжними країнами, й інтерес до вивчення англійської мови невпинно зростає. У методиці викладання англійської мови існують різні способи оптимізації навчальної діяльності, в тому числі й гра. Ігри періодично висвітлюються в методичній літературі, оскільки викликають інтерес викладачів іноземної мови своєю розважальністю, навчаючою дією, можливістю використання як засобу емоційної розрядки, мотивації навчальної діяльності, з метою тренування, для контролю знань і навичок учнів. Чи важливо й доречно використовувати різноманітні види ігор, особливо на початковому етапі, які ігри є ефективними і краще сприймаються учнями. uk_UA
dc.publisher ВПЦ Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;51(07) (082) П24
dc.subject гра uk_UA
dc.subject Рольова гра uk_UA
dc.subject Анаграма uk_UA
dc.subject Метаграма uk_UA
dc.title ГРА-ШЛЯХ ДО ПІЗНАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу