00 DSpace/Manakin Repository

ФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.contributor.author Сич, Марія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-12-28T07:26:56Z
dc.date.available 2019-12-28T07:26:56Z
dc.date.issued 2018-10-19
dc.identifier.citation Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 жовтня 2018 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. Ч.2. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11688
dc.description.abstract Соціальний статус дорослого визначає його професійна компетентність, досвід, готовність до самовдосконалення упродовж життя, мобільність і гнучкість, що забезпечує своєчасну адаптацію до змін, а відповідно, конкурентоспроможність на ринку праці. Сьогодні з-посеред запропонованих навчальних курсів та програм для дорослих у Франції особливо актуальними є програми активного навчання. uk_UA
dc.publisher ГО "Південна фундація педагогіки" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.01 + 159.9(063) П 24
dc.subject ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ uk_UA
dc.subject КОУЧИНГ uk_UA
dc.subject Соціальний статус uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.title ФРАНЦУЗЬКА ОСВІТНЯ МОДЕЛЬ ПРОГРАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ (ДОСВІД КОМПАНІЇ VALTECH TRAINING. КОУЧИНГ – СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу