dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-31T11:50:50Z |
|
dc.date.available |
2019-12-31T11:50:50Z |
|
dc.date.issued |
2019-11 |
|
dc.identifier.citation |
Осадченко Тетяна. Методи оцінювання підготовки школярів, що спеціалізуються в бігу на короткі дистанції. Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Умань, 21 листопада 2019 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С. 90–96. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11708 |
|
dc.description.abstract |
Інтегральним показником стану підготовленості школяра є спортивний результат. У бігу на короткі дистанції він складається з часу рухової реакції на стартовий сигнал, величини прискорення в стартовому розбігу, максимальної швидкості, яку в стані розвиває спортсмен, здатності підтримувати досягнуту швидкість до кінця дистанції. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
короткі дистанції |
uk_UA |
dc.subject |
біг |
uk_UA |
dc.subject |
методи оцінювання |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка школярів |
uk_UA |
dc.title |
МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ПІДГОТОВКИ ШКОЛЯРІВ, ЩО СПЕЦІАЛІЗУЮТЬСЯ В БІГУ НА КОРОТКІ ДИСТАНЦІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |