dc.contributor.author |
Герасименко, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-31T12:23:14Z |
|
dc.date.available |
2019-12-31T12:23:14Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Педагогічна теорія і практика: Зб. наук. праць – К.: КиМУ, 2018. – Вип. 2 (7) – 416с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2219-438X |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11747 |
|
dc.description.abstract |
Період суспільно-політичних і соціально-економічних зрушень, що відбуваються в Україні, супроводжується пошуками смислових орієнтирів у гуманітарній галузі, зокрема в освіті, які визначали б пріоритети, спрямовані на творення і трансформацію всієї педагогічної діяльності. Ці пошуки, що мають багатоплановий характер, спонукають до використання українських культурно-історичних традицій, теоретичних і практичних надбань вітчизняної педагогіки, досвіду співпраці освітніх закладів із державно-громадськими інституціями. З кінця 90-х років ХХ століття в Україні створюються піклувальні ради, завдання яких − сприяння діяльності навчальних закладів усіх типів і форм власності. |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський міжнародний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37(477)̎̎20̎̎:37(477)̎̎18/19̎̎ |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;72 (4Укр) Я54 |
|
dc.relation.ispartofseries |
П;24 |
|
dc.subject |
Організаційно-педагогічні засади |
uk_UA |
dc.subject |
Історіографічний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
Попечительські ради |
uk_UA |
dc.subject |
перспективи |
uk_UA |
dc.title |
Перспективи використання позитивного досвіду діяльності попечительських рад ХІХ – початку ХХ століття в сучасних освітніх закладах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |