dc.contributor.author |
Бондар, Світлана Станіславівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-11T11:15:31Z |
|
dc.date.available |
2020-02-11T11:15:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-30 |
|
dc.identifier.citation |
Бондар С.С. Соціально-особистісні чинники та детермінанти здійснення творчості в форміпрактичної всезагальності (на прикладі КМА). Соціально-філософські виміри сучасного українського суспільства: колективна монографія. с.16-26 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11818 |
|
dc.description.abstract |
Анотація
Академічна філософія в Україні пов’язана із
західноєвропейською традицією, яка виконала свою позитивну
історичну місію закономірного етапу розвитку усієї філософської
думки. Дану ситуацію вдало прокоментував німецький філософ
Людвіг Фейєрбах: ” …хоча схоластична філософія перебувала на
службі Церкви, оскільки вона визнавала, доводила і захищала
принцип останньої, однак вона виходила з наукового інтересу,
будила і заохочувала вільний дух дослідження. Вона перетворювала
предмети бездумної віри в галузь сумніву, дослідження і знання.
Намагаючись довести і обґрунтувати предмет віри, заснованої лише
на авторитеті, вона доводила цим, щоправда, здебільш по за власним
знанням і волею, авторитет розуму і таким чином вносила у світ або
при наймі підготовляла інший, ніж у старої Церкви, принцип,
принцип мислячого духу, самосвідомості розуму”. [ Енгельс Ф.
Людвіг Фейєрбах і кінець класичної німецької філософії. Т. 21. -
281с.] |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;101.1:316.32(477)](02) |
|
dc.relation.ispartofseries |
C;69 |
|
dc.subject |
соціально-політична ситуація |
uk_UA |
dc.subject |
генерація, схоластика, ідеологія, патріотизм, |
uk_UA |
dc.subject |
схоластика |
uk_UA |
dc.subject |
ієзуїтські школи |
uk_UA |
dc.subject |
національна школа |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-особистісні чинники та детермінанти здійснення творчості в форміпрактичної всезагальності (на прикладі КМА). |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |