Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошина, Ганна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-02-14T13:08:51Z | |
dc.date.available | 2020-02-14T13:08:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Волошина Г. П., Коберник Г. І. Слово як засіб створення художнього образу. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. Вип. 1. С. 27 – 33. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11865 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається одна з важливих проблем закладів загальної середньої освіти – прилучення школярів до мистецтва читання, а відтак сприймання й усвідомлення художнього тексту як мистецтва слова. Увага акцентується на тому, що аналіз змісту, логіки тексту має йти за художнім, образним сприйняттям. Для того, щоб зрозуміти твір, школяр має усвідомити його зовнішню та внутрішню побудову, тобто його підтекст. Розкрито також основні чинники, які сприяють розумінню й усвідомленню художнього твору, а також наголошено на окремих аспектах словникової роботи через розкриття внутрішньої форми слова у поєднанні з різними його логічними зв’язками; формування навички розуміння образного значення через порівняння слова, вжитого в художньому тексті, з корелятом лексичної системи. У статті виокремлено ефективні методи і прийоми, які сприяють побудові цілеспрямованої роботи з розвитку образного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання. | uk_UA |
dc.publisher | УДПУ імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | художній твір | uk_UA |
dc.subject | образне слово | uk_UA |
dc.subject | підтекст | uk_UA |
dc.subject | сприймання й розуміння | uk_UA |
dc.title | Слово як засіб створення художнього образу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |