Abstract:
У статті розкрито актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Визначено, що реалізація цієї проблеми в умовах Нової української школи потребує використання в освітньому просторі ЗВО інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових чи вдосконалених концепцій, принципів та підходів до освіти. Проаналізовано причини, що зумовили потребу в інноваційній спрямованості педагогічної діяльності на сучасному етапі розвитку освіти. Розкрито сутність поняття «професійна підготовка вчителя початкової школи». Схарактеризовано низку інноваційних технологій, які, на думку авторів, наефективніше сприятимуть професійному становленню майбутніх учителів початкової школи: технологія розвитку критичного мислення, проблемного навчання та інтерактивна технологія.