dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-24T08:48:54Z |
|
dc.date.available |
2020-02-24T08:48:54Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-01 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – 136 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985 |
|
dc.description.abstract |
Створення інклюзивного середовища являє собою гнучку, індивідуалізовану систему, що передбачає не лише пристосування фізичного середовища, але й підготовку педагогів, зміну системи надання вихованцям можливості навчатись за індивідуальним навчальним планом, забезпечення медико-соціального, психолого-педагогічного та наукового супроводу, створення навчальних програм, навчально-методичного забезпечення. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавник: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
uk_UA |
dc.subject |
Інклюзивне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
психофізичний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |