DSpace Repository

ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Трофаїла, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2020-02-24T08:48:54Z
dc.date.available 2020-02-24T08:48:54Z
dc.date.issued 2020-02-01
dc.identifier.citation Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 січня – 1 лютого 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. – Ч. 1. – 136 c. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11985
dc.description.abstract Створення інклюзивного середовища являє собою гнучку, індивідуалізовану систему, що передбачає не лише пристосування фізичного середовища, але й підготовку педагогів, зміну системи надання вихованцям можливості навчатись за індивідуальним навчальним планом, забезпечення медико-соціального, психолого-педагогічного та наукового супроводу, створення навчальних програм, навчально-методичного забезпечення. uk_UA
dc.publisher Видавник: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» uk_UA
dc.subject Інклюзивне середовище uk_UA
dc.subject психофізичний розвиток uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.title ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА У РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ КОРЕКЦІЇ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account