00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на поч. ХХ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Валентина Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-02-24T12:14:17Z
dc.date.available 2020-02-24T12:14:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Kushnir, V. (2017). Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на початку ХХ ст. Педагогічний дискурс, (22), 81-85 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12000
dc.description.abstract Італійський лікар, психолог та педагог Марія Монтессорі (1870 – 1952) розробила та реалізувала на практиці метод виховання і навчання дітей від 3 до 9 років, який ґрунтувався на створенні відповідно до природи дитини умов для самовираження й вільного розвитку її індивідуальності, мінімізуючи педагогічне керівництво цим процесом та виключаючи будь-яке насилля і тиск. Пошук альтернативних моделей освіти і сприйнятливість до інновацій зумовив цікавість вітчизняних педагогів до зарубіжного досвіду, зокрема і до методу Монтессорі, який уже здобув світове визнання. На українських землях царської Росії не було дитячих садків, які б працювали за системою Монтессорі. Проте сам метод Монтессорі був широко відомим та активно обговорювався українськими педагогами. Високо оцінюючи метод М.Монтессорі українські педагоги не вважали його універсальним, підкреслювали необхідність адаптації його до реалій українських дитячих садків, національних особливостей, менталітету, традицій. uk_UA
dc.publisher Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37(477+450)«18»
dc.subject метод Монтессорі uk_UA
dc.subject вільне виховання uk_UA
dc.subject С.Русова uk_UA
dc.subject Н.Лубенець uk_UA
dc.subject К.Маєвська uk_UA
dc.title Розвиток ідей Марії Монтессорі у вітчизняній педагогічній думці на поч. ХХ ст. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу