00 DSpace/Manakin Repository

ВИХОВУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СПІКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШЕІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ГРУПОВОЇ РОБОТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2020-02-25T06:50:49Z
dc.date.available 2020-02-25T06:50:49Z
dc.date.issued 2019-10-11
dc.identifier.citation Коберник Галина. Виховуючий потенціал спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах групової роботи / Г. І. Коберник // Інновації в освіті: здобутки та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Умань, 11 жовтня 2019 року / гол. ред. Коберник Г. І. – Умань, УДПУ, 2019. – с. 31–34. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12030
dc.description.abstract Останнє десятиріччя характеризується постійним швидким зростанням суспільного й індивідуального значення освіти, що сприяє змінам у характері навчання в сучасній школі. Ці зміни зумовлюються, насамперед, внутрішніми факторами розвитку нового покоління. Варто зазначити, що сучасні діти позбавлені здорового дитинства, вони знаходяться в жaхливому емоційному стані, це діти, які, у зв’язку з проблемами майбутніх мам, ще в утробі по-іншому сформувалися, діти навчанням яких почали досить рано займатися, діти яким надана була можливість надто рано і на тривалий час користуватися гаджетами, замість спілкування з батьками, замість слухання казок т. п. Переважно це діти, які не доотримали уваги з боку дорослих, тому для них так важливо бути почутими, щоб дослухалися до їхньої думки, звертали на них увагу. uk_UA
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk_UA
dc.subject виховуючий потенціал uk_UA
dc.subject шкільний вік uk_UA
dc.subject групова робота uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject гаджет uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.subject процес учіння uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject сучасні технології uk_UA
dc.subject молодший школяр uk_UA
dc.title ВИХОВУЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ СПІКУВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШЕІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ГРУПОВОЇ РОБОТИ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу