dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-25T06:50:59Z |
|
dc.date.available |
2020-02-25T06:50:59Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-07 |
|
dc.identifier.citation |
Коберник Г. І. Провідні пізнавальні мотиви навчання молодших школярів / Г. І. Коберник // Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференціЇ 7–8 жовтня 2019 року / гол. Ред. Комар О. А. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. – с. 56–60. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12031 |
|
dc.description.abstract |
Реформування національної освіти висуває питання, зв’язані з мотивами навчання в ряді найактуальніших, таких, що потребують фундаментального вивчення. Проблема мотивації учня давно стоїть перед педагогічною теорією та практикою. Ще Я.А. Коменський писав, що „усіма можливими засобами потрібно запалювати в дітях гаряче прагнення до знань і учіння”. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальні мотиви |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
мотиви |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
мета |
uk_UA |
dc.subject |
інтереси |
uk_UA |
dc.subject |
потреби |
uk_UA |
dc.title |
ПРОВІДНІ ПІЗНАВАЛЬНІ МОТИВИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |