dc.contributor.author |
Мельничук, Віта Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Осіпчук, Валентина Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T12:00:08Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T12:00:08Z |
|
dc.date.issued |
2019-02-22 |
|
dc.identifier.citation |
Мельничук В., Осіпчук В. Формування навичок самоконтролю молодших школярів. Інноваційні педагогічні технології в загальноосвітній школі: теорія та практика : тези всеукр. інтернет-конференції, м. Умань, 22 лют. 2019 р. URL:https://sno.udpu.edu.ua/index.php/naukovo-metodychna-robota/90-innovatsiyni-pedahohichni-tekhnolohiyi-v-zahalnoosvitniy-shkoli-teoriya-ta-praktyka-22-liutoho-2019-r/225-formuvannya-navichok-samokontrolyu-molodshikh-shkolyariv-u-navchalnomu-protsesi-pochatkovoji-shkoli |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12088 |
|
dc.description.abstract |
В умовах демократизації та гуманізації громадського життя, відродження
національної школи складаються сприятливі умови для розвитку особистості у процесі навчання, одним з компонентів якого є контроль та самоконтроль. Зауважимо, що у педагогічній науці відносно задовільно розглядаються питання організації сприйняття, запам’ятовування, репродуктивного опрацювання дій, проте дуже мало уваги приділяється контролю та самоконтролю в різних його формах. Про це свідчить аналіз підручників і навчальних посібників з педагогіки, в яких не розглядаються способи формування самоконтролю як ланки навчального процесу. |
uk_UA |
dc.publisher |
інтернет-конференція |
uk_UA |
dc.subject |
самоконтроль |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток особистості |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
навички |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
навички самоконтролю |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |