dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Гончарук, Віталій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-01T17:14:43Z |
|
dc.date.available |
2020-04-01T17:14:43Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-06 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В. А., Гончарук В. В. Основні складники культурологічної компетентності студентів закладів вищої освіти. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути: тези доп. I Міжн. наук.-практ. інтернет-конференції, 6–7 лютого 2020 р. Дніпро, 2020. Т. 1. С. 303–308. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12147 |
|
dc.description.abstract |
Радикальні соціально-економічні перетворення в українському суспільстві, що відбуваються останнім часом, активізація міжнародних зв’язків, зміна ролі людей у системі виробничих і суспільних відносин актуалізують потребу у висококультурному фахівцеві. Відтак відбувається зміна пріоритетів, посилюється культуроутворювальна роль освіти, виникає потреба у вчителеві, який володіє загальнокультурною (культурологічною) компетентністю. Визначальними складниками культурологічної компетентності можна вважати здатність володіти на високому рівні рідною мовою; горде відчуття приналежності до свого етносу (етнічна ідентифікація); усвідомлення особливостей ментальності, характеру й психології свого етносу, обумовлені природним середовищем, в якому він проживає; визначення культурних відмінностей свого етносу від культур інших етносів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
культурологічна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
складники |
uk_UA |
dc.subject |
етнокультурні відмінності |
uk_UA |
dc.subject |
етнічна ідентифікація |
uk_UA |
dc.title |
Основні складники культурологічної компетентності студентів закладів вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |