dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Гончарук, Віталій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-01T17:15:35Z |
|
dc.date.available |
2020-04-01T17:15:35Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-06 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В. А., Гончарук В. В. Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін. Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6–8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. С. 38–42. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149 |
|
dc.description.abstract |
Пріоритетним завданням сучасної освіти вважаємо підготовку творчого, активного, думаючого й рішучого у своїх діях учителя, який здатний орієнтуватися в багатьох важливих питаннях сьогодення, робити прогнози на майбутнє і водночас досліджувати, фіксувати й збагачувати споконвічну етнокультурну спадщину українців. Тому що творити нові культурні цінності, утверджувати нові суспільні ідеали, розвивати мистецькі уподобання сучасному поколінню молоді треба на уже створених упродовж тисячоліть етнокультурних надбаннях. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Methuen Publishing House |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;377.134:004 |
|
dc.subject |
етнокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
педагог |
uk_UA |
dc.subject |
освітні зміни |
uk_UA |
dc.subject |
формування етнокультурної компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
професійне самовизначення |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
етнокультурна спадщина |
uk_UA |
dc.title |
Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |