Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарук, Валентина Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Гончарук, Віталій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T17:15:35Z | |
dc.date.available | 2020-04-01T17:15:35Z | |
dc.date.issued | 2020-02-06 | |
dc.identifier.citation | Гончарук В. А., Гончарук В. В. Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін. Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference «Scientific Research in XXI Century» (February 6–8, 2020). Ottawa, Canada: Methuen Publishing House, 2020. С. 38–42. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12149 | |
dc.description.abstract | Пріоритетним завданням сучасної освіти вважаємо підготовку творчого, активного, думаючого й рішучого у своїх діях учителя, який здатний орієнтуватися в багатьох важливих питаннях сьогодення, робити прогнози на майбутнє і водночас досліджувати, фіксувати й збагачувати споконвічну етнокультурну спадщину українців. Тому що творити нові культурні цінності, утверджувати нові суспільні ідеали, розвивати мистецькі уподобання сучасному поколінню молоді треба на уже створених упродовж тисячоліть етнокультурних надбаннях. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Methuen Publishing House | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;377.134:004 | |
dc.subject | етнокультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.subject | освітні зміни | uk_UA |
dc.subject | формування етнокультурної компетентності | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | етнокультурна спадщина | uk_UA |
dc.title | Зміст і мета формування етнокультурної компетентності педагога в контексті освітніх змін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |