dc.contributor.author |
Карнаух, Леся Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-16T14:36:54Z |
|
dc.date.available |
2020-04-16T14:36:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Карнах Л.П. Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості / [укладач Карнаух Л. П.]; Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2019.-200 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12214 |
|
dc.description.abstract |
У навчально-методичному посібнику проаналізовано сутність та зміст гендерної соціалізації особистості. Обгрунтовано особливості впливу психолого-педагогічного супроводу процесу гендерного становлення особистості, починаючи від народження до юнацтва. Проаналізована проблема впровадження гендерного підходу в освітній процес закладів освіти та підібрано сучасні методи і форми роботи в процесі гендерної соціалізації особистості в різні вікові етапи розвитку. Призначається для педагогів-науковців, викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів, вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів, слухачів курсів підвищення кваліфікації і всіх тим, хто хоче розширити і поглибити свої знання з цього аспекту виховної роботи. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.2.017-055.1/.3(075.8) |
|
dc.relation.ispartofseries |
П;86 |
|
dc.subject |
гендерна соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
творчі здібності дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні засади гендерної соціалізації особистості |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |