DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ

Show simple item record

dc.contributor.author Резніченко, Ірина Геннадіївна
dc.date.accessioned 2020-04-16T14:45:46Z
dc.date.available 2020-04-16T14:45:46Z
dc.date.issued 2018-09
dc.identifier.citation Резніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221
dc.description.abstract У статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи. uk_UA
dc.publisher АЛМІ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.017:[379.81:372]
dc.subject педагогічне партнерство uk_UA
dc.subject взаємодія сім’ї і школи uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject традиційні форми співпраці uk_UA
dc.subject інноваційні форми співпраці uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account