dc.contributor.author |
Резніченко, Ірина Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-16T14:45:46Z |
|
dc.date.available |
2020-04-16T14:45:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-09 |
|
dc.identifier.citation |
Резніченко І.Г. Педагогічне партнерство сім’ї і школи в умовах НУШ. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2018. Вип. 59. С. 279-285 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12221 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається актуальна на сьогодні тема педагогічного партнерства сім’ї і школи в умовах Нової української школи. Визначено, що метою такого партнерства є інтеграція батьків у педагогічний процес шляхом створення необхідних і достатніх умов для залучення сім’ї до супроводу дитини у освітньому процесі. З’ясовано психолого-педагогічні правила та вимоги для встановлення емоційного контакту для взаємодії класного керівника з родиною учня. Встановлено умови ефективності співпраці між батьками, вчителем та учнями. Охарактеризовано традиційні(батьківські збори, тренінги, індивідуальні бесіди) та інноваційні (спільне навчання, батьківські майстер-класи, креатив-бій) форми співпраці сім’ї та школи. |
uk_UA |
dc.publisher |
АЛМІ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.017:[379.81:372] |
|
dc.subject |
педагогічне партнерство |
uk_UA |
dc.subject |
взаємодія сім’ї і школи |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
традиційні форми співпраці |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні форми співпраці |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
тренінг |
uk_UA |
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО СІМ’Ї І ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |