DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНІ ЧИННИКИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Браніцька, Т. Р.
dc.contributor.author Максимчу, Б. А.
dc.contributor.author Демченко, І. І.
dc.contributor.author Височан, Л. М.
dc.contributor.author Маляр, О. І.
dc.contributor.author Жаровська, О. П.
dc.contributor.author Семко, М. І.
dc.contributor.author Максимчук, І. А.
dc.date.accessioned 2020-05-13T16:46:02Z
dc.date.available 2020-05-13T16:46:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Браніцька Т. Р., Максимчук Б. А., Демченко І. І., Височан Л. М., Маляр О. І., Жаровська О. П., Семко М. І., Максимчук І. А. Професійні чинники підготовки вчителя початкової школи до організації спортивно-масової роботи. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2020. №2(122)20. С. 20-26. uk_UA
dc.identifier.issn 2311-2220
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12275
dc.description.abstract Дотепер вищі навчальні заклади готували педагогічні кадри для роботи у сфері фізичного виховання та у сфері спортивної підготовки, яка реалізовувалася в системах підготовки спортивних резервів і спорту вищих досягнень. Зважаючи на те, що багато компонентів спортивної підготовки використовуються для підвищення якості фізичного виховання, з ’являється потреба в корекції програм підготовки кадрів для загальноосвітньої школи. Розв’язання цього завдання насправді заслуговує набагато більшої уваги, ніж це чинилось до цього часу. Спортивно-масова робота в початковій школі є важливою ланкою в системі фізичного виховання учнів. Вона організовується і проводиться відповідно до загальної мети і завдань фізичного виховання через що й, сприяє планомірному розвиткові фізичних і психічних властивостей особистості молодших школярів. Як і уроки фізичної культури й організовані заняття фізичними вправами в режимі дня, спортивно -масова робота має свої специфічні завдання, отже, вона сповнена конкретним змістом, виконує важливі функції в системі фізичного виховання молодших школярів. За допомогою різних форм спортивно -масової роботи, якнайбільше розв’язуються завдання для задоволення потреб молодших школярів у регулярних заняттях з фізичного вдосконалення, в бажанні виявляти свій фізичний потенціал у змаганнях. Недоліки змісту освіти позначаються на методиці професійної підготовки з фізичного виховання майбутніх учителів початкової школи: навчальний матеріал неповно відображає потреби школи; елементи педагогічних умінь формуються поза структурою педагогічної діяльності («на своїх студентах»). Тому майбутній учитель непогано засвоює окремі предмети, але використовувати свої знання в педагогічній роботі йому нелегко. З цієї причини він втрачає інтерес до теоретичної підготовки, свою подальшу діяльність нерідко зводить до механічного практицизму. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject модернізація uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject теоретична підготовка uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject підвищення спортивної майстерності uk_UA
dc.title ПРОФЕСІЙНІ ЧИННИКИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИ uk_UA
dc.title.alternative ROFESSIONAL FACTORS OF PRIMARY SCHOOL TEACHER’S PREPARATION FOR ORGANIZATION OF SPORTS AND MASS WORK uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account