DSpace Repository

Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Карнаух, Леся Петрівна
dc.date.accessioned 2020-05-14T12:15:06Z
dc.date.available 2020-05-14T12:15:06Z
dc.date.issued 2020-04-10
dc.identifier.citation Карнах Л.П. Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. Вип. VІ. С. 132–133. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12304
dc.publisher Умань: ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject діти з затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.title Особливості формування пізнавальних процесів і самооцінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account