dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-14T12:16:38Z |
|
dc.date.available |
2020-05-14T12:16:38Z |
|
dc.date.issued |
2020-04-10 |
|
dc.identifier.citation |
Трофаїла Н. Д. Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за В 80 матеріалами УІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (10-11 квітня 2020 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. - Умань: ВПЦ «Візаві», 2020 р. - Вип. УІ. - 223 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12305 |
|
dc.description.abstract |
Впровадження інклюзивної освіти в Україні є відображенням об’єктивних вимог, що має на меті забезпечення прав на якісну освіту всім без винятку громадянам, у тому числі особам з особливими потребами. Кожна країна має свій досвід спеціального навчання таких дітей, пройшовши різний шлях від інтеграції до інклюзії. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничо-поліграфічний центр «ВІЗАВІ» |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна школа |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзія |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми інклюзивної освіти в умовах сучасної школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |