dc.contributor.author |
Совгіра, Світлана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-20T08:53:55Z |
|
dc.date.available |
2020-05-20T08:53:55Z |
|
dc.date.issued |
2020-04 |
|
dc.identifier.citation |
Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища": Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів 8 Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), - Умань: Візаві, 2020. - 183-187 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12379 |
|
dc.description.abstract |
Розроблена структурно-функціональна модель процесу інтеграції дисциплін. Системотвірним фактором інтеграції є мета навчання: формування ноосферного мислення. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;91:502/504:54]:001.8]](06) |
|
dc.subject |
інтегроване навчання |
uk_UA |
dc.subject |
хімічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
екологія |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.title |
Обгрунтування інтегрованого навчання на прикладі курсу "Хімія навколишнього середовища" |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |