DSpace Repository

Холістична модель здоров'я у контексті підготовки вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Демченко, І. І.
dc.contributor.author Галайдюк, М. А.
dc.contributor.author Філоненко, Л. В.
dc.contributor.author Сивохоп, Е. М.
dc.contributor.author Кузьмік, В. Б.
dc.contributor.author Семаль, Н. В.
dc.contributor.author Максимчук, І. А.
dc.contributor.author Максимчук, Б. А.
dc.date.accessioned 2020-05-25T09:26:32Z
dc.date.available 2020-05-25T09:26:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Галайдюк М. А., Філоненко Л. В., Сивохоп Е. М., Кузьмік В. Б., Семаль Н. В., Демченко І. І., Максимчук І. А., Максимчук Б. А. Холістична модель здоров’я у контексті підготовки вчителя. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць. 2019. №12(120)19. С. 39-45. uk_UA
dc.identifier.issn 2311-2220
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12490
dc.description.abstract Більшість молоді проводить свій вільний час за електронними гаджетами. В тому числі й стимуляторами активності (комп’ютерні ігри, соціальні мережі, електронні біржі тощо). А значить, послаблення соціалізації, імунітету, фізичних кондицій, репродуктивності тощо. Як відомо, гіпокінезія або гіподинамія є причинами послаблення природних функцій організму, як-от атрофія, недорозвиненість або занепад передовсім фізіологічних систем організму - дихальної, кровоносної, опорно-рухової і, як результат, - психічної, творчої, самовизначальної. Задля вирішення вищевказаних проблем пропонуємо особливу увагу акцентувати на теоретичних моментах підготовки майбутніх учителів у рамках фізичного виховання. Проведення інтегрованих занять, залучення до лекційних занять з фізичної культури здобутків духовного досвіду людства сприяє формування світоглядній компоненті валеології, адже за християнською, як і багатьма іншими релігійними філософіями, фізичне здоров’я не є основним і єдиним, більше того, тільки фізична досконалість може стати згубною для духовної сфери людини. На рівні педагогічного світогляду необхідно визнавати й всіляко імплементувати ідею принаймні рівноцінності духовного та фізичного, хоча перший компонент на нозологічному етапі важливіший і є рушієм у вирішенні початкових деструктивних фізіологічних змін. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject електронні гаджети uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.subject гіпокінезія uk_UA
dc.subject інтегровані заняття uk_UA
dc.subject духовне здоров'я uk_UA
dc.subject теоретична підготовка uk_UA
dc.subject світоглядний компонент uk_UA
dc.title Холістична модель здоров'я у контексті підготовки вчителя uk_UA
dc.title.alternative A holistic model of health in the context of teacher training uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account