dc.contributor.author |
Совгіра, Світлана Василівна |
|
dc.contributor.author |
Акімкіна, С.А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-25T11:12:03Z |
|
dc.date.available |
2020-05-25T11:12:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-04 |
|
dc.identifier.citation |
Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020.- 154-156 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12508 |
|
dc.description.abstract |
являє собою складну систему, в якості «структурної одиниці» якою можна виділити пізнавальну дію. Пізнавальну дію слід розглядати як більш широке поняття, ніж «розумові операції», які є лише елементами цілісного пізнавального акту і самі по собі можуть і не мати результативного завершення. Пізнавальна дія характеризується усвідомленням мети, в силу чого усвідомлюється і сама дія, що веде до досягнення мети. Однак, пізнавальна дія відрізняється від пізнавальної діяльності. Основна відмінність полягає в тому, що в окремій пізнавальній дії не виявляються всі необхідні етапи пізнання. Пізнавальна діяльність в цілому складається з внутрішніх взаємопов'язаних дій, логічна послідовність яких і визначає її структуру. |
uk_UA |
dc.publisher |
Сочінський |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;[50:37](082) |
|
dc.subject |
пізнавальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
структура |
uk_UA |
dc.subject |
психологія |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.title |
СУТЬ ПОНЯТТЯ ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |