Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | |
dc.contributor.author | Акімкіна, С.А. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T11:12:03Z | |
dc.date.available | 2020-05-25T11:12:03Z | |
dc.date.issued | 2020-04 | |
dc.identifier.citation | Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020.- 154-156 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12508 | |
dc.description.abstract | являє собою складну систему, в якості «структурної одиниці» якою можна виділити пізнавальну дію. Пізнавальну дію слід розглядати як більш широке поняття, ніж «розумові операції», які є лише елементами цілісного пізнавального акту і самі по собі можуть і не мати результативного завершення. Пізнавальна дія характеризується усвідомленням мети, в силу чого усвідомлюється і сама дія, що веде до досягнення мети. Однак, пізнавальна дія відрізняється від пізнавальної діяльності. Основна відмінність полягає в тому, що в окремій пізнавальній дії не виявляються всі необхідні етапи пізнання. Пізнавальна діяльність в цілому складається з внутрішніх взаємопов'язаних дій, логічна послідовність яких і визначає її структуру. | uk_UA |
dc.publisher | Сочінський | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;[50:37](082) | |
dc.subject | пізнавальна активність | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | СУТЬ ПОНЯТТЯ ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |