dc.contributor.author |
Грітченко, Тетяна Яківна |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-27T12:10:42Z |
|
dc.date.available |
2020-05-27T12:10:42Z |
|
dc.date.issued |
2019-10 |
|
dc.identifier.citation |
Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 7-8 жовтня 2019 року., С. 37‒41. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12537 |
|
dc.description.abstract |
Процес розвитку природничо-наукового мислення як теоретичного так і емпіричного буде ефективнішим у середній школі, якщо починати його з початкової школи. Крім того, при розвитку природничо-наукового мислення необхідно теоретичне і емпіричне мислення розглядати як самостійні, взаємопов’язані способи пізнання природи молодшими школярами. Уже в початковій школі необхідно домагатися високого рівня сформованості як образного, так і логічного складників природничо-наукового мислення. Вже на першому ступені навчання учень повинен сформувати в свідомості цілісний образ-модель навколишнього світу природи, а при подальшому пізнанні природи поглиблювати, коригувати його на основі наукової абстракції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно орієнтована система навчання |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
природничо-наукове мислення |
uk_UA |
dc.subject |
теоретичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
емпіричне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
пізнання природи молодшими школярами |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |