DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Грітченко, Тетяна Яківна
dc.date.accessioned 2020-05-27T12:10:42Z
dc.date.available 2020-05-27T12:10:42Z
dc.date.issued 2019-10
dc.identifier.citation Грітченко Т. Я. Формування природничо-наукового мислення у дітей молодшого шкільного віку. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 7-8 жовтня 2019 року., С. 37‒41. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12537
dc.description.abstract Процес розвитку природничо-наукового мислення як теоретичного так і емпіричного буде ефективнішим у середній школі, якщо починати його з початкової школи. Крім того, при розвитку природничо-наукового мислення необхідно теоретичне і емпіричне мислення розглядати як самостійні, взаємопов’язані способи пізнання природи молодшими школярами. Уже в початковій школі необхідно домагатися високого рівня сформованості як образного, так і логічного складників природничо-наукового мислення. Вже на першому ступені навчання учень повинен сформувати в свідомості цілісний образ-модель навколишнього світу природи, а при подальшому пізнанні природи поглиблювати, коригувати його на основі наукової абстракції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject особистісно орієнтована система навчання uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject природничо-наукове мислення uk_UA
dc.subject теоретичне мислення uk_UA
dc.subject емпіричне мислення uk_UA
dc.subject пізнання природи молодшими школярами uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account