DSpace Repository

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ

Show simple item record

dc.contributor.author Душечкіна, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Ольховик, І. А.
dc.date.accessioned 2020-05-30T08:59:44Z
dc.date.available 2020-05-30T08:59:44Z
dc.date.issued 2020-04
dc.identifier.citation Ольховик І. А. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 188-191 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556
dc.description.abstract Кожен учитель має передбачити таке навантаження для учнів, щоб запобігти відставанню “слабких” дітей і водночас не стримувати темпу зростання здібностей “сильних”. Для цього необхідно будувати процес навчання таким чином, щоб усі без винятку учні оволоділи обов’язковим рівнем знань, умінь і навичок, які визначені навчальною освітньою програмою. uk_UA
dc.publisher Сочінський uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;[50:37](082)
dc.subject диференційований підхід uk_UA
dc.subject урок uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account