dc.contributor.author |
Душечкіна, Наталія Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Ольховик, І. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-30T08:59:44Z |
|
dc.date.available |
2020-05-30T08:59:44Z |
|
dc.date.issued |
2020-04 |
|
dc.identifier.citation |
Ольховик І. А. ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо-географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 188-191 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12556 |
|
dc.description.abstract |
Кожен учитель має передбачити таке навантаження для учнів, щоб запобігти відставанню “слабких” дітей і водночас не стримувати темпу зростання здібностей “сильних”. Для цього необхідно будувати процес навчання таким чином, щоб усі без винятку учні оволоділи обов’язковим рівнем знань, умінь і навичок, які визначені навчальною освітньою програмою. |
uk_UA |
dc.publisher |
Сочінський |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;[50:37](082) |
|
dc.subject |
диференційований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
урок |
uk_UA |
dc.subject |
організація |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.title |
ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА УРОЦІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |