DSpace Repository

УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Show simple item record

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-05-30T11:11:45Z
dc.date.available 2020-05-30T11:11:45Z
dc.date.issued 2019-11-10
dc.identifier.citation Байдюк Л. М. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: Матеріали Пятої Міжнародної науково-практичної конференції, м.Умань, 11-12 жовтня 2019 року // Folia Comeniana : Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я.А.Коменського / гол.ред. Осадченко І.І. - Умань: ВПЦ "Візаві", 2019. - 272 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12569
dc.description у тезах розглядаються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у контексті модернізації освітнього середовища uk_UA
dc.description.abstract Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у контексті модернізації освітнього середовища ми розглядаємо як складний та суперечливий процес удосконалення всіх сторін професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи, причому навчання як ключову категорію дидактики ми, слідом за С. Ніколаєвою, будемо розуміти як акт взаємодії того, хто навчає, з тим, кого навчають, з метою передачі одним і засвоєння іншим соціального досвіду [2, с. 15]. Схарактеризуємо умови формування майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у контексті модернізації освітнього середовища. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ВПЦ Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37(477) (06)
dc.relation.ispartofseries М;74
dc.subject модернізація uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject дидактичне проектування uk_UA
dc.title УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account