00 DSpace/Manakin Repository

Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилюк, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Литвин, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-06-03T08:20:37Z
dc.date.available 2020-06-03T08:20:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кирилюк І. М. Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону / І. М. Кирилюк, О. В. Литвин // Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 19 березня 2020 р.) / голова орг. комітету А. А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С.130–133. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12658
dc.description.abstract Досліджено роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону uk_UA
dc.publisher Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;070+659.1]-043
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject туристичний регіон uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject туристичний кластер uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.title Роль реклами у формуванні туристичного іміджу регіону uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу