Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарбар, Світлана Володимирівна | |
dc.contributor.author | Кривда, Валентина Савівна | |
dc.contributor.author | Гаврилюк, Світлана Миколаївна | |
dc.contributor.author | Кушнір, Валентина Миколаївна | |
dc.contributor.author | Поліщук, Олена Василівна | |
dc.contributor.author | Попиченко, Світлана Сергіївна | |
dc.contributor.author | Семчук, Світлана Іванівна | |
dc.contributor.author | Семчук, Богдан Іванович | |
dc.contributor.author | Скрипник, Неля Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-06-16T07:16:28Z | |
dc.date.available | 2020-06-16T07:16:28Z | |
dc.date.issued | 2020-05-14 | |
dc.identifier.citation | Гарбар С.В. Значення педагогічної практики для формування педагогічної майстерності майбутніх фахівців. тез за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні інноваційні технології у дошкільній освіті» (14-15 травня 2020 року) / [За заг. ред. В.М. Кушнір]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. – С.12-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12703 | |
dc.description.abstract | Педагогічна практика ставить майбутніх вихователів в умови найбільш близькі до самостійної роботи: в умови фізичного виховання дошкільників різними засобами та в різних формах роботи; повідомлення їм передбаченого програмного матеріалу, перевірка його засвоєння; роботи з групою в цілому та з окремими дітьми; роботи з батьками вихованців; роботи в ролі помічника інструктора з фізичної культури, вихователя, методиста, інспектора, викладача. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.2 (06) | |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | Значення педагогічної практики для формування педагогічної майстерності майбутніх фахівців | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |