dc.contributor.author |
Танасійчук, Юлія Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Бойко, Юлія Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Соколенко, Людмила Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T05:19:19Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T05:19:19Z |
|
dc.date.issued |
2019-11 |
|
dc.identifier.citation |
Формування культури здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу : колективна монографія / Ю. С. Бойко, Мельничук О.В., А. А. Соколенко, М. О. Соколенко, Л.С. соколенко, Ю. М. Танасійчук. ; за заг. ред. Л.С. Соколенко. – Умань : ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочінський М. М.»), 2019. – 304 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12736 |
|
dc.description.abstract |
У монографії здійснено теоретико-методологічне обґрунтування деяких аспектів формування компетентного вчителя в умовах закладів вищої освіти; зокрема розкрито теоретичні засади та шляхи реалізації педагогічних умов формування у студентів культури здорового способу життя; теоретичні та методичні аспекти формування аксіологічних установок до здорового способу життя у студентів закладів вищої освіти; організаційні основи формування активного способу життя студентів під час позааудиторної фізкультурно – спортивної діяльності; розкрито проблеми ВІЛ-асоційованих герпевірусних інфекцій та сучасний погляд на їх імунопатогенез та особливості лікування таких хворих. |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочінський М. М.») |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373 – 050:613 |
|
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
установки до здорового способу життя |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісне відношення до здоров`я |
uk_UA |
dc.subject |
культура здорового способу життя |
uk_UA |
dc.subject |
герпесвірусна та ВІЛ/інфекція |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісне відношення до культури здорового способу |
uk_UA |
dc.subject |
мотивації культури здорового способу життя |
uk_UA |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА ПРОФІЛАКТИКА ВІЛ/СНІДу |
uk_UA |