dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Гончарук, Віталій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T05:34:08Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T05:34:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-26 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В. А., Гончарук В. В. Формування професійної компетентності вчителів-філологів з урахуванням нових підходів та інформаційних технологій. Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 239-246. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-modern-science-problems-and-innovations-26-28-iyulya-2020-goda-stokgolm-shvetsiya-arhiv/ |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12740 |
|
dc.description.abstract |
Закладу вищої освіти належить сформувати в майбутнього вчителя-філолога найголовнішу компетентність – усвідомлення цінності рідної мови, її енергетичного заряду, необхідності збереження культурних набутків українців для майбутніх поколінь. Філолог у майбутньому на уроках української мови має підготувати таких молодих людей, які зможуть вільно послуговуватися українською мовою, гордитися нею, не будуть байдужими до її майбутнього. Навчання за оновленими програмами з української літератури вчитель-філолог повинен спрямувати на розвиток і соціалізацію особистості учнів, на формування у них національної самосвідомості, а також навичок практичного використання досвіду, здобутого за допомогою читання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
SSPG Publish |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
учителі-філологи |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
нові підходи |
uk_UA |
dc.subject |
компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
цифрова грамотність |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-навчання |
uk_UA |
dc.subject |
офлайн-навчання |
uk_UA |
dc.subject |
змішане навчання |
uk_UA |
dc.title |
Формування професійної компетентності вчителів-філологів з урахуванням нових підходів та інформаційних технологій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |