dc.contributor.author |
Малишевський, Олег Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T08:17:34Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T08:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Малишевський О. В. Технологічний підхід як основа формування фахової компетентності студентів спеціальності «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)». Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. Вип. 15. С. 276–282. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12763 |
|
dc.description.abstract |
У статті наведено об’єктивні і суб’єктивні чинники, що негативно впливають на якість підготовки студентів вищої професійної освіти. До основних таких чинників віднесено відсутність галузевих стандартів, недостатній рівень використання інноваційних технологій, невідповідність фахової підготовки вимогам галузі і ринку праці. Однією з основних умов розв’язання окреслених проблем є зміна свідомості кожного педагога, формування у нього нового педагогічного мислення і розвиток технологічного бачення усієї перспективи професійної підготовки. У статті також окреслено основні ознаки зростання інтересу вищої професійної школи до різних технологій навчання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ФОП Жовтий О. О. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373.5.011.3-051]:004 |
|
dc.subject |
професійна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
вища професійна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
технологічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісно орієнтована технологія навчання |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
освітні технології |
uk_UA |
dc.title |
Технологічний підхід як основа формування фахової компетентності студентів спеціальності «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |