DSpace Repository

Дослідження генезису поняття «професійна мобільність»

Show simple item record

dc.contributor.author Малишевський, Олег Володимирович
dc.date.accessioned 2020-08-27T08:26:58Z
dc.date.available 2020-08-27T08:26:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Малишевський О. В. Дослідження генезису поняття «професійна мобільність». Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Бердянськ : БДПУ, 2020. Вип. 1. С. 60–69. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12768
dc.description.abstract Стаття присвячена історико-філософському аналізу поняття “професійна мобільність” у контексті підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Встановлено, що зростання і складність соціальної, економічної і професійної інформації вимагають від інженера-педагога умінь оперативно поновлювати свої знання, бути успішним і потрібним, готовим до будь-яких змін у професійній діяльності, уміти швидко й ефективно адаптуватися до нових умов ринку праці, тобто бути мобільним. Окреслено понятійне поле професійної мобільності, до якого віднесено дефініції (професія, професіоналізм, мобільність та інші), що об’єднуються з досліджуваним поняттям спільним змістом, метою і функціональною подібністю. Вони обумовлюють формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, дозволяють глибше зрозуміти її сутність і визначити шляхи розвитку в умовах університетської освіти. Розглянуто історико-філософські та педагогічні підходи до визначення феномену професійної мобільності у світлі підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. З’ясовано, що сьогодні мобільність визначається з позиції не тільки соціальної філософії та соціології, а й в економічному, психологічному та педагогічному аспектах. Доведено, що професійна мобільність визначається соціальними відносинами, установками, цінностями, цілями та іншими мотиваційними факторами, що реально детермінують поведінку суб’єкта в суспільстві. Вона тісно пов’язана із соціальними змінами, обумовлюється ними і впливає на них. При формуванні професійної мобільності майбутнього інженера-педагога в галузі комп’ютерних технологій акцентується увага на необхідності аналізу якісної сторони цього феномена, дослідженні ціннісних прагнень і системи особистісно значущих характеристик майбутнього фахівця, які дадуть можливість успішно реалізувати себе в різних формах взаємодії й самовдосконалення, проявити себе у професійній діяльності і досягнути вищого щабля власного професійного розвитку. uk_UA
dc.publisher Бердянськ : БДПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8: 377.011.3-051
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject мобільність uk_UA
dc.subject професійна мобільність uk_UA
dc.subject інженери-педагоги комп'ютерного профілю uk_UA
dc.subject підготовка інженерів-педагогів комп'ютерного профілю uk_UA
dc.subject інженери-педагоги uk_UA
dc.title Дослідження генезису поняття «професійна мобільність» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account