dc.contributor.author |
Дячук, Павло Вікторович |
|
dc.contributor.author |
Перфільєва, Людмила Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-31T05:41:01Z |
|
dc.date.available |
2020-08-31T05:41:01Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-11 |
|
dc.identifier.citation |
Дячук П.В., Перфільєва Л.П. Педагогічні аспекти феномену здоров’я / Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції 10–11 жовтня 2019 року. УДПУ 2019 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2706-6263 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12823 |
|
dc.description |
Іновації щодо доров’язберігаючих технологій у початковій школі |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статистика стану здоров'я школярів останнім часом є досить
невтішною. Сьогодні в Україні фіксують високий рівень
захворюваності населення, особливо серед дітей і підлітків. Зокрема,
за період навчання у школі кількість здорових дітей з першого до
одинадцятого класу зменшується у 3-4 рази. Дослідження, проведені
Українським інститутом охорони дітей та підлітків, і дані медичної
статистики свідчать, що здоровими можна вважати лиш 27% дітей
дошкільного віку, 90% випускників мають відхилення у стані
здоров'я, у 41% дітей шкільного віку – хронічні захворювання.
Медична статистика вказує на те, що у 1 клас іде 15-16% хворих
дітей, а до 15 – 17 років хворими стають 53 – 54% учнів |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37(477) (06) |
|
dc.subject |
Початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язберігаючі технології |
uk_UA |
dc.subject |
феномен здоров’я |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічні аспекти феномену здоров’я |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |