dc.contributor.author |
Підвальна, Юлія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-17T06:12:08Z |
|
dc.date.available |
2020-11-17T06:12:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-02 |
|
dc.identifier.citation |
Підвальна Ю. В. «Соціально-психологічні чинники як основа для формування поведінки жертви та булера» //Наукові записки Серія:Педагогічні науки: збірник наукових праць Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка/ [ред. кол. : В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Вип. 185]., 2020 р. – С. 143–146. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
DOI:10.36550/2415-7988-2019-1-185-143-146 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12983 |
|
dc.description |
У даній статі визначено основні чинники впливу на формування у підлітків поведінки булера та жертви. У підлітковому віці пріоритетною діяльністю являється спілкування. Саме за допомогою соціального оточення особистість дитини стверджується, визначає та формує свою систему цінностей, яка потім спрямовує дії та вчинки дитини. Стосунки, які складаються у підлітків з оточуючими, визначають значимість особистості дитини, як члена суспільства. Тому підлітки, які або є ізольованими, або перебувають під впливом негативно спрямованої референтної групи, або зазнають насильства з боку рідних та близьких та з інших причин, є схильними до віктимності або до прояву агресії, тривожності. |
uk_UA |
dc.publisher |
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.922.76-056.49 |
|
dc.subject |
віктимна поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
підлітковий вік |
uk_UA |
dc.subject |
булінг |
uk_UA |
dc.subject |
агресія |
uk_UA |
dc.subject |
тривожність |
uk_UA |
dc.subject |
насилля |
uk_UA |
dc.title |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ ЖЕРТВИ ТА БУЛЕРА |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |