Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шеленкова, Наталія Леонідівна
dc.date.accessioned 2020-11-17T07:17:32Z
dc.date.available 2020-11-17T07:17:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Психологія реклами : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Н. Л. Шеленкова. Умань: Візаві, 2020. 257 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13009
dc.description.abstract У курсі «Психологія реклами» автор відтворює цілісне уявлення про систему соціального впливу реклами на споживача і психологічні механізми такого впливу. Зокрема, розкриваються механізми, що визначають інтерес споживача до рекламованого товару і бажання його придбати. Аналізуються процеси сприйняття споживачем рекламного впливу, а також психотехнологія формування у нього рекламного образу товару (послуги). uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject психологія uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject навчально-методичний посібник uk_UA
dc.subject лекції uk_UA
dc.subject практичні заняття uk_UA
dc.title Психологія реклами uk_UA
dc.type Book uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу