dc.contributor.author |
Шеленкова, Наталія Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-17T07:17:32Z |
|
dc.date.available |
2020-11-17T07:17:32Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Психологія реклами : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Н. Л. Шеленкова. Умань: Візаві, 2020. 257 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13009 |
|
dc.description.abstract |
У курсі «Психологія реклами» автор відтворює цілісне уявлення про систему соціального впливу реклами на споживача і психологічні механізми такого впливу. Зокрема, розкриваються механізми, що визначають інтерес споживача до рекламованого товару і бажання його придбати. Аналізуються процеси сприйняття споживачем рекламного впливу, а також психотехнологія формування у нього рекламного образу товару (послуги). |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
психологія |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-методичний посібник |
uk_UA |
dc.subject |
лекції |
uk_UA |
dc.subject |
практичні заняття |
uk_UA |
dc.title |
Психологія реклами |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |