dc.contributor.author |
Козинська, Ірина Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Луков, Богдан Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-17T07:38:08Z |
|
dc.date.available |
2020-11-17T07:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Козинська І. П., Луков Б. А. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо- географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 201 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015 |
|
dc.description.abstract |
Створення сприятливого і привабливого іміджу регіону багато в чому залежить від політичних, економічних і соціальних факторів розвитку регіону і країни в цілому. Імідж регіону, як і імідж країни, може бути внутрішнім – це образ регіону, який представляє населення, що проживає на даній території, і зовнішнім. Зовнішній імідж формується на основі інформації в ЗМІ, рейтингів, різних показників, що характеризують економічну, політичну, соціальну і культурну сфери життя регіону. На його формування також впливають чутки, розповіді, враження і
стереотипи людей, які не проживають на даній території. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;[50:37](082) |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;[20:74]я43 |
|
dc.relation.ispartofseries |
П;77 |
|
dc.subject |
Імідж регіону |
uk_UA |
dc.subject |
позитивний імідж |
uk_UA |
dc.subject |
орієнтир привабливості |
uk_UA |
dc.subject |
природні ресурси |
uk_UA |
dc.title |
Соціально-економічні фактори формування іміджу території Черкащини |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |