DSpace Repository

Програма педагогічної практики у контексті оволодіння основами педагогічного спілкування

Show simple item record

dc.contributor.author Гончарук, Валентина Анатоліївна
dc.contributor.author Гомотюк, Оксана Євгенівна
dc.contributor.author Плетеницька, Лідія Степанівна
dc.contributor.author Звоздецька, Валентина Георгіївна
dc.contributor.author Ланчуковська, Надія Володимирівна
dc.contributor.author Хапіна, Оксана Володимирівна
dc.contributor.author Чиж, Анатолій Георгійович
dc.contributor.author Максимчук, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-11-24T12:37:21Z
dc.date.available 2020-11-24T12:37:21Z
dc.date.issued 2020-09-28
dc.identifier.citation Гончарук В. А., Гомотюк О. Є., Плетеницька Л. С., Звоздецька В. Г., Ланчуковська Н. В., Хапіна О. В., Чиж А. Г., Максимчук І. А. Програма педагогічної практики у контексті оволодіння основами педагогічного спілкування. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. Київ: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Випуск 5 (125) 20. С. 43–49. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13079
dc.description.abstract На практичних заняттях із навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Культура професійного мовлення та спілкування», «Педагогіка», «Зміст і види професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту» ми прагнули розвинути у студентів педагогічну техніку, удосконалити їх педагогічні здібності як важливі складові педагогічної майстерності, зокрема: організаторські, творчі, перцептивні здібності, емоційну стабільність, оптимістичне прогнозування, креативність. Для того, щоб майбутні учителі фізичної культури навчилися проводити самоаналіз своїх навичок педагогічної взаємодії нами були запропоновані такі теми для творчих роздумів: «Моя педагогічна культура»,«Педагогіка: наука чи мистецтво», «Мої спогади про улюбленого вчителя», «Вчитель фізичної культури майбутнього» тощо. Включення студентів до особистісно-зорієнтованої діяльності через використання новітніх освітніх технологій та упровадження у навчальний процес спецкурсу «Основи розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури» уможливило розкриття потенціалу кожного майбутнього учителя фізичної культури. Комплексне дотримання вище перерахованих педагогічних умов забезпечило результативність розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.relation.ispartofseries DOI;10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).07
dc.subject педагогічна техніка uk_UA
dc.subject педагогічні здібності uk_UA
dc.subject педагогічна майстерність uk_UA
dc.subject майбутні учителі uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.title Програма педагогічної практики у контексті оволодіння основами педагогічного спілкування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account