dc.contributor.author |
Гончарук, Валентина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-24T12:40:20Z |
|
dc.date.available |
2020-11-24T12:40:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-11 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарук В. А. Організація змішаного навчання українознавству в інформаційно-освітньому середовищі ««MOODLE» закладу вищої освіти. Збірник матеріалів XI Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЕКОНОМІКА, ТЕХНІКА, ОСВІТА ‘2020», 10-11 листопада 2020 року, НУБіП України, Київ. (електронне видання). С. 190–191. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13080 |
|
dc.description.abstract |
Найбільш оптимальним варіантом організації та здійснення освітньої діяльності в умовах різноманітних стихійних лих, пандемій та інших катаклізмів у світі визнано змішане навчання. Здавалося, що нещодавно тільки заговорили про нього в освітніх колах (конференції, семінари, вебінари, круглі столи), а нині всі педагоги автоматично переходять на нього, впроваджують його різноманітні модифікації в освітній процес. Щоб використання змішаного навчання забезпечувало якість знань здобувачів вищої освіти, то і вони, і науково-педагогічні працівники повинні усвідомлювати його мету і завдання, недоліки та переваги, зрозуміти, що необхідно удосконалити або й докорінно змінити. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Національний університет біоресурсів і природокористування України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37:004 |
|
dc.subject |
змішане навчання |
uk_UA |
dc.subject |
українознавство |
uk_UA |
dc.subject |
ІОС «MOODLE» |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний матеріал |
uk_UA |
dc.subject |
структура курсу |
uk_UA |
dc.title |
Організація змішаного навчання українознавству в інформаційно-освітньому середовищі ««MOODLE» закладу вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |