dc.contributor.author |
Танасійчук, Юлія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-25T08:42:37Z |
|
dc.date.available |
2020-11-25T08:42:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4914 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104 |
|
dc.description.abstract |
На основі аналізу наукової літератури з питань структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я визначено зміст та структуру когнітивно-змістового критерію. Проаналізовано складові когнітивно-змістового критерію. Охарактеризовано місце когнітивно-змістового критерію в структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Як структурні елементи в дослідженні розглядаються знання про здоров’я як професійну цінність. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:796]:[613/614:17.022] |
|
dc.relation.ispartofseries |
DOI;10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245 |
|
dc.subject |
когнітивно-змістовий критерій |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісне ставлення |
uk_UA |
dc.subject |
власне здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
uk_UA |
dc.title |
Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |