dc.description.abstract |
Стаття присвячена особливостям психолого-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти характеризується як: система допомоги, технологія з розвитку потенціалу, комплекс заходів, вид взаємостосунків, спеціально створенні умови, кінцевою метою яких виступає навчання, виховання, розвиток та адаптація дітей з особливими потребами відповідно до можливостей власного розвитку. Охарактеризовано принципи, мету, завдання та алгоритм психолого-педагогічного супроводу. Визначено, що до суб’єктів супроводу належать: діти з особливими потребами; діти, розвиток яких відбувається відповідно до фізіологічних норм та вікових особливостей; педагоги та адміністрація; батьки дітей з особливими потребами та батьки дітей, розвиток яких відповідає віковим нормам. Охарактеризовано зміст психолого-педагогічного супроводу з кожним суб’єктом. Визначено критерії ефективності психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами. |
uk_UA |